29 augusta 2007

Zastávky MHD v Piešťanoch

Napadlo ma zmapovať všetky autobusové zastávky MHD v Piešťanoch. Na prvý pohľad jednoduchá úloha, poviete si. Veď tých zastávok je v Piešťanoch ako maku. Samého ma však prekvapilo, keď sa počet zastávok zastavil na čísle 56 (nie sú sem ale zaradené linky prímestskej a diaľkovej dopravy, ako ani zastávky Tesco linky). Musím sa priznať, že o mnohých z nich som nemal ani len tušenia. Práca sa mi teda pekne pretiahla. Pôvodne som plánoval k značkám zastávok na mape pridať aj fotografie, v akom stave sú jednotlivé zastávky. Rozhodol som sa však, že mapu zverejním už teraz a fotografie budem pridávať postupne. Je možné, že pozíciu niektorých autobusových zastávok som neodhadol celkom presne. Ak sa vám nezdá umiestnenie niektorej z nich, pokojne mi napíšte e-mail, a ja to skontrolujem priamo v teréne. Pri práci som používal stránku pn.imhd.sk, ktorú mimochodom odporúčam ako skvelého pomocníka pre vyhľadávanie jednotlivých spojov. Mapu je možné posúvať, približovať a odďalovať. Je taktiež možné zvoliť si zobrazenie satelitného snímku, mapy, alebo kombinácie týchto dvoch pohľadov. Po kliknutí na "bublinu" sa zobrazí názov zastávky a jej prípadná fotografia.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Všimnite si, že pri zadávaní komentárov si môžte zvoliť medzi viacerými druhmi podpisov: Buď zobrazované meno Vášho Google účtu, alebo môžte zvoliť rôzne iné systémy, alebo komentár pridať ako anonym.