21 augusta 2007

Hľadáme autorov

Články na náš blog pomaly pribúdajú. Zvýšiť jeho atraktivitu sa snažím aj tým, že kontaktujem rôznych ľudí, ktorí sa určitým spôsobom špecializujú na špecifické oblasti spoločnosti a rozumejú si s internetom. Zatiaľ som narazil na človeka z oblasti dopravy a človeka z oblasti kultúry. Obaja mi na môj návrh odpovedali, čomu som sa veľmi potešil. Bohužiaľ, oblasť dopravy v našom meste zostane nateraz odborne nepokrytá, keďže dotyčný sa mi ospravedlnil, pretože nie je priamo z Piešťan a nemohol by sa témam venovať dostatočne.

Po kratšej mailovej konverzácii sa mi však snáď podarilo zlákať pána Martina Vala, aby sa na našich stránkach občas venoval kultúre. Predpokladám, že bude propagovať menej či viac známe kultúrne akcie, ktoré by našich čitateľov mohli zaujať. Hádam sa však z jeho pera (či klávesnice) môžme tešiť aj na kritiku kultúrneho života v našom meste, či na vypichnutie jeho povšimnutiahodných aspektov.

Stále však je čo zlepšovať, a tak hľadáme nových, či už stabilných autorov venujúcich sa určitej oblasti, alebo aj autorov čo i len jediného príspevku, ktorý sa dotýka ich života v Piešťanoch. Preto - ak vám po prečítaní článku skrsli v hlave nápady na články, neváhajte, a pošlite nám ich mailom.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Všimnite si, že pri zadávaní komentárov si môžte zvoliť medzi viacerými druhmi podpisov: Buď zobrazované meno Vášho Google účtu, alebo môžte zvoliť rôzne iné systémy, alebo komentár pridať ako anonym.